כאן גרים בכיף!

טקס חנוכת 'המכוורת' - שכונת ההרחבה החדשה בקיבוץ שריד


בטקס חגיגי ומרגש נחנכה 'המכוורת' - שכונת המגורים החדשה בקיבוץ שריד, בנוכחות תושבות ותושבי המקום.

השכונה החדשה כוללת 24 יחידות דיור. הפרויקט בוצע על ידי הקיבוץ, בסיוע המועצה ובפיקוחה.

טקס החנוכה וגזירת הסרט, התקיים במעמד סגן ראש המועצה, מ"מ יו"ר הוועדה המרחבית 'יזרעאלים' ויו"ר ועדת המשנה שי יזרעאלי, שברך את קהילת הקיבוץ: זהו פרויקט בינוי מועצתי נוסף, בו 'היזרעאלים' זכתה להיות מעורבת מתחילתו בכל תהליכי התכנון ועד סיום התשתית בשטח. זו זכות גדולה לחתום לכל מגישי הבקשות על היתר הבניה ושלב נוסף בהגשמת הישראליות והחזרת הבנות והבנים להתגורר בקיבוץ שבעמק."

מנהלה העסקי של שכונת המכוורת מאור פרסאי ברניב, הוסיף: "המטרה שלנו כקהילה והנהלה הוא לאפשר קליטת חברים בשריד. רק ככה, קיבוצים ויישובים כפריים נשארים רלוונטיים ואפשר להבטיח חברה רב-דורית, עם רציפות בכל שכבות הגיל - מבית התינוקות ועד 'בית הבריאות'. זה קיבוץ. פרויקט זה פתח את הדלת, וגם הראה את הדרך לפרויקטים הבאים.
תודה למועצה שנתנה לנו יד וסייעה בייעוץ, הדרכה ובקרה. תודה לצוות המתכננים שעבד בשיתוף פעולה, לחברת TMR שהובילה את התכנון והביצוע, לקבלנים השונים, למנהלת וכמובן למשפחות."

ראש המועצה אייל בצר סיכם: "מרגש לראות את הבנות והבנים ממשיכים את שרשרת הדורות בקיבוץ, בשורשיות המאפיינת את יישובי העמק וכך נהנים הוותיקים מהבנים והנכדים, וההנאה ההדדית מעניקה ממד של עומק ומשמעות למגורים כאן. ההרחבה החדשה רק תעמיק קשר זה. על אף שאנו סופרים את הבתים כמגרשים, כל מגרש הוא בית, משפחה וסיפור שלם. כל אלו מצטרפים לקהילת הקיבוץ המתחדשת והמתרעננת בבנים ובנות ששבים הביתה ובוחרים לגדל את ילדיהם כאן, בחיק משפחתם ובנופי העמק, בהם גדלו בעצמם. תודה לכל השותפים שלקחו חלק ובשעה טובה!"

שי יזרעאלי גוזר את הסרט בטקס חנוכת שכונת המכוורת בשריד

להקת נוער מקיבוץ שריד בטקס חנוכת המכוורת

צילום: ענת חרמוני