700,000 תושבי יישובי 'עוטף נתב"ג' מצטרפים למאבק


הבוקר (יום א'), התקיימה ישיבה של פורום העמק, בו חברים ראשי הרשויות באזור עמק יזרעאל, המנהלים יחדיו את המאבק כנגד הקמת שדה תעופה בינלאומי ברמת-דוד ולמען הקמתו בנבטים, בה הוצגה תמונת המצב העדכנית של סוגיית שדה התעופה וכן התקיים דיון אודות המשך הפעילות המשותפת בנושא.

 

בפגישה עודכנו חברי הפורום כי בסוף השבוע התקיימה שיחה בין נציגי המועצה, יו"ר הפורום ומר מוטי ששון, ראש עיריית חולון ויו"ר פורום ראשי הרשויות באזור 'עוטף נתב"ג', בה הודיע האחרון על הצטרפותם למאבק למען הקמת שדה התעופה המשלים בנבטים שבנגב.

 

הצהרת פורום יישובי 'עוטף נתב"ג' מצטרפת להחלטת ראשי רשויות בצפון, במרכז ובדרום מיולי האחרון, על שילוב כוחות והצגת עמדה משותפת בנושא מיקומו של שדה התעופה האזרחי המשלים לנתב"ג, בקריאה משותפת לממשלת ישראל לבחור לאלתר בחלופת שדה התעופה הקיים בנבטים שבנגב, כמיקום הנכון להקמת שדה תעופה בינלאומי משלים לנתב"ג, לצד צמצום משמעותי של נפח הטיסות בנתב"ג.

 

מפורום העמק נמסר: "אנו מברכים על הצטרפותם של יישובי עוטף נתב"ג בראשותו של ידידי מר מוטי ששון למאבק. צעד זה הינו צעד משמעותי ביותר, עם התווספותם של כ-700,000 אזרחים ממרכז הארץ לתמיכה הציבורית הרחבה בדרישה להקמת שדה תעופה בינלאומי משלים בנגב. אנו שבים ומפצירים בחברי הממשלה לעשות את הבחירה היחידה שתיטיב עם כלל אזורי הארץ- נבטים שבנגב הוא האתר המתאים להקמת שדה התעופה, מבחינה אסטרטגית, תחבורתית, כלכלית, בריאותית וסביבתית. ב-2020 טסים מנבטים!".