יש דמויות חינוכיות משמעותיות בחיי ילדיכם? אנחנו רוצים להכיר אותן!

חג 'מחנכי העמק'


"אנו מאמינים שצריך כפר שלם על מנת לגדל ילד" אומר מנהל אגף החינוך במועצה האזורית יפתח גיא, "החינוך היזרעאלי מושתת על חזרה ליסודות החינוך ההתיישבותי וליסודות החברה המחנכת, יסודות שקיימים כאן כבר 100 שנה. כל אחד ואחת מהמבוגרים שפוגשים את ילדינו במהלך שעות היממה, הם חלק מחברה מחנכת זו; מנהל.ת בית הספר, מורה, גננ.ת, מדריך.ה בצהרון, נהג האוטובוס, רכז.ת הנוער, מדריך.ת החוגים ועוד."

"רצינו להוקיר כל אחד ואחת מהדמויות החינוכיות המשמעותיות בחייהם של ילדי העמק, במיוחד לאחר שנה מורכבת ומשמעותית, כמו זו שחלפה", הוסיפה מ"מ וסגנית ראש המועצה דליה אייל.

"אנו שואפים שכל מחנך ומחנכת יהיו דמויות משמעותיות, כאלה שלא שוכחים גם אחרי עשרות שנים, שמשאירות חותם על הילדים שלנו, שרואות אותם, משפיעות, מלוות ותורמות לצמיחתם", אמר ראש המועצה אייל בצר.

כבר למעלה משבוע, מאות הורים מרחבי העמק, מצביעים למען הדמויות המשמעותיות בחיי ילדיהם, כך שיקבלו הוקרה באירוע השיא 'חג מחנכי העמק' שיתקיים ביום שני 13/9/2021. אירוע זה יהפוך למסורת, במסגרתו יתקיים מופע הצדעה והוקרה למחנכי העמק, באמפי נהלל.

"בחג מחנכי העמק נוקיר כל אחד ואחת מהדמויות שיובאו בפנינו, שהרי הן חלק בלתי נפרד ומשפיע בחייהם של ילדי העמק, רואים אותם, מסייעים להם ובמקרים רבים, מהווים עבורם מקור להשראה", סיכמה סגנית מנהל אגף החינוך שלומית קוזי.

ילד על גבו של מבוגר