נולדו לרקוד!

השבוע התקיימו מופעי הסיום של בית הספר למחול בבית האמנויות עמק יזרעאל, החותמים את שנת הלימודים הנוכחית


בערב חגיגי ומרחיב לב, התקיימו בנוכחות ראש המועצה אייל בצר, הורים, אורחים ותלמידים, מופעי הסיום של מרכז המחול של בית האמנויות, לשנת הלימודים הנוכחית.

ערב זה מסכם  תהליך ארוך, אותו עברו הרקדניות במהלך השנה, המהווה את נקודת השיא של השקעתן האינסופית. בערב זה, נפרד צוות האולפנה מתלמידות המחול בשכבת י"ב.
בשנה מורכבת זו, שבה הלימודים התקיימו באמצעות ZOOM במשך תקופה ארוכה, סיימו כ- 350 תלמידות ותלמידים בבית הספר למחול - הישג מרשים, לכל הדעות.

צוות המורים לא ויתר על השיעורים שהועברו בתחילה באמצעות ZOOM ולאחר מכן, בקפסולות, עם מסכות. הצוות עשה כל מה שנדרש, כדי להבטיח לתלמידות ולתלמידים שנה חווייתית, מקצועית ומלמדת. 

במהלך השבוע החולף, הופיעו כל קבוצות מרכז המחול; מהמסלול המקצועי לכיתות ז'-י"ב, המחול הצעיר ועד שלוחות המחול בגבעת אלה ובשמשית.

הבנות רקדו במגוון סגנונות מחול - מהבלט קלאסי, הריקוד המודרני, דרך קומפוזיציה ועד היפ הופ וג'אז.

השנה, מסיימות את הלימודים במגמת המחול תשע בנות משכבת י"ב : ליהי אבוחצירה מאלון הגליל, לילך גוזלי מאלון הגליל, שירה כהן מאלון הגליל, גאיה בן יצחק מגבעת אלה, יהלי פלד מגבת, עמית בן יעקב מעדי, רום לוי משמשית, טליה נוטקין מנהלל ומעין צור מאלוני אבא.

מנהלת בית האמנויות לאה זית, הודתה לגבי צפניה, מנהל מרכז המחול שעמד מאחורי הפקת אירועי סיום המחול, וניצח ביד רמה על המופעים השונים. לרקדניות ולרקדנים, אמרה: "זו הייתה שנה מאתגרת ובזכות מורים נפלאים ומשפחות שתמכו לאורך כל הדרך, הצלחנו לעבור אותה על הצד הטוב ביותר. כולי הערכה למאמציכם ועל כך שלא ויתרתם, והגעתם לקו הגמר עם תוצאות מרשימות".

אייל בצר ראש המועצה, בירך את התלמידות, התלמידים וצוות האולפנה למחול: "בעולם המחול - הדרך קשה, רצופת מכשולים, משברים, יזע ולא מעט דמעות. אבל אלו שמסיימים אותה יודעים שעבורם, השמיים הם הגבול."

רקדניות בערב סיום מגמת מחול 2021

רקדניות בערב סיום מגמת מחול 2021

צילום: ענת חרמוני