בעמק יזרעאל עוברים לקנות 'ירוק לבן'!

אינדקס העסקים המחודש מבית 'מעברים בעמק' יצא לדרך, לקידום הכלכלה המקומית


אינדקס העסקים 'ירוק לבן' מרכז את מגוון הפעילות העסקית באזור והוקם בזכות חזון משותף של המועצות האזוריות עמק יזרעאל, זבולון, מגידו עם 'מעברים בעמק', הרואים בקידום הכלכלה המקומית מנוע צמיחה לאזור כולו.

באינדקס רשומים כ-1,000 בעלי עסקים מהסביבה, מתוכם הצטרפו כבר עוד כ-100 בעלי עסקים, רק בשבוע החולף!

כמחצית מהעסקים המופיעים באתר הם מהמועצה האזורית עמק יזרעאל. ניתן למצוא בו מבחר עסקים ונותני שירותים מקומיים וליהנות ממגוון הצעות וממבצעיים ייחודים המוצעים רק באתר. ההצטרפות לרשימת העסקים קלה ופשוטה, ועסקים המעוניינים  בכך, מוזמנים להירשם בקלות ולהיות חלק מהמהפכה לקידום הכלכלה המקומית.

המועצה ו'מעברים בעמק' ממשיכים לפתח את העשייה בתחום. השקת האינדקס המחודש תהפוך אותו למרכז הזירה המקומית שמחברת בין כל הגורמים האזוריים, השואפים לקידום הכלכלה המקומית.

אייל בצר ראש המועצה, אמר: "העסקים הקטנים הם מנוע הצמיחה והפעילות הכלכלית באזור ולכן, אנו מעוניינים להמשיך ולתמוך בפעילויות שמקדמות את הכלכלה המקומית. השקת האינדקס המחודש היא רק חלק מהן. אני מאמין בשיתופי פעולה פוריים, שייטיבו את ההיכרות ביננו ויביאו אותנו, כלקוחות, להעדיף לקנות מעסקים מקומיים ובכך, להפריח את הכלכלה המקומית בעמק, במיוחד בתקופת הקורונה".

"האינדקס הינו אחד מהשירותים שאנו מציעים לעסקים המקומיים, כדי להנגיש לתושבי האזור את השירותים והמוצרים שלהם. אני מזמינה את תושבי העמק ואת היישובים להשתמש בשירות החדש, לקנות מבעלי העסקים בעמק ולחזק את הכלכלה המקומית. יחד, נמשיך לתמוך בעסקים הקטנים ולקדמם, לתת להם "במה" ולסייע להם לצלוח את משבר הקורונה", הוסיפה ליאת וייסבוך מנכ"ל 'מעברים בעמק'.

"החל מהיום, זו הכתובת שלכם לחפש ולמצוא עסקים מקומיים, לפרסם את העסק, לקנות, להכיר ובעיקר לקדם את הכלכלה המקומית" סיכמה גלי ביטון מנהלת תחום יזמות ב'מעברים בעמק'.

כל הפרטים באינדקס 'ירוק לבן'