'על הספה בימי קורונה'

מפגשים קבוצתיים עם צוות השירות הפסיכולוגי-חינוכי של המועצה


"בימים אלה, אנו נמצאים במציאות מורכבת, בכל הקשור להשלכות ההתמודדות עם נגיף הקורונה. אירוע זה מעורר מגוון רגשות ותחושות, הכוללות לעתים חששות, פחד, פגיעות, חוסר ביטחון ודאגה מפני הבאות" מסבירה חיה רביב מנהלת השירות הפסיכולוגי – חינוכי, במועצה. "הילדים והמתבגרים חווים גם הם את מורכבותה של המציאות ומושפעים מהחוויה ומהמסרים שהם שומעים בסביבתם, ובוודאי מהוריהם. בנוסף, ילדים ובני נוער מוצפים בדרך כלל בידע רב, שרובו אינו מתווך ואינו מותאם לגילם, דבר המקשה על יכולתם לראות את הדברים בצורה מאוזנת, המאפשרת התמודדות יעילה" היא מוסיפה. "הם עלולים לפתח חששות ופחדים, שעלולים להתגבר וליצור חווית חוסר אונים וזאת, לצד קשיים רגשיים, חברתיים ולימודיים. על כן, צוות השירות הפסיכולוגי של המועצה יזם סדרת מפגשים מעניינים ומגוונים, שיתקיימו מידי שבוע, באמצעות אפליקצייתZOOM  וינסו לספק להורים  ולילדים כלים להתמודדות עם קשיי התקופה."

במציאות החדשה, חשוב לסמוך על האינטואיציות שלנו כהורים ולתת אמון ביכולת ההתמודדות שלנו ושל ילדינו .אנחנו כאן כדי לנסות לספק ייעוץ ועזרה, במגוון נושאים, בתקופה מורכבת זו. הפסיכולוגים המצוינים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם" סיכם אייל בצר ראש המועצה.

להלן רשימת המפגשים בחודש הקרוב;


26.10.20 'תקשורת וגבולות עם מתבגרים' – המפגש מיועד להורים ואנשי חינוך, בהנחיית הפסיכולוגים רוזה יורב וברק בוגנים
להרשמה לחצו כאן

2.11.20, 'פעילות גופנית- חיטוב הגוף והנפש'המפגש מיועד למבוגרים ומתבגרים, בהנחיית הפסיכולוג גיל פלג.                    
להרשמה לחצו כאן

9.11.20, 'קשר מיטיב בימי קורונה - הורות לגיל הרך' – המפגש מיועד להורים לילדי גן, בהנחיית הפסיכולוגיות לינר מורד וטלי רכלבסקי.
להרשמה לחצו כאן

17.11.20, 'יחסי אחים' – המפגש מיועד להורים לילדי גן, בהנחיית הפסיכולוגיות שירה מועלם ותמי ארז.
להרשמה:  לחצו כאן  

המפגשים ללא עלות ובהרשמה מראש.
לפרטים נוספים, מידע והרשמה ניתן לפנות גם בטלפון: 04 6520063