קתדרת עמק יזרעאל - אצלכם בסלון!

החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א בקתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם


שנת הלימודים ה-18 של קתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם, תיפתח בנובמבר הקרוב. השנה, בשל אילוצי מגפת הקורונה, יערכו לימודים הסמסטר הראשון במתכונת מקוונת, באמצעות ZOOM.

"השקענו מאמצים רבים בתוכנית הלימודים, תוך שאנו מנסות להתאים את אופי הלימודים לרוח התקופה ולצד זאת, לשמור על קורסים איכותיים ומרתקים ולהמשיך להביא את מיטב המרצים. זאת, כדי לספק חווית לימוד מעשירה ומהנה כפי שהקתדרה יודעת להעניק ללומדיה", מספרת ריקי שמעוני מנהלת קתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם.

"אנו נמצאים בתקופה מורכבת. מגיפה עולמית פוקדת אותנו ומשנה את כל מה שהיכרנו, וגם את אופן ושגרת הלמידה בקתדרה. עם זאת, חשוב לנו להמשיך לספק לכם תוכנית לימודים מלאה ועשירה, המותאמת להנחיות משרד הבריאות", אמר ראש המועצה אייל בצר.

במהלך השנה, המכללה עברה תהליך של מיתוג מחדש והושקה תחת השם "קתדרת עמק יזרעאל". שינוי השם מסמל אבן דרך משמעותית במפעל חשוב זה ולעצם היותו מוסד לימודי המבסס את מעמדו. הקתדרה החלה את פעילותה לפני 18 שנים, במטרה להוות מקור לימוד ועניין לוותיקי העמק אך לא פחות מכך - בית חם, מקום להחלפת דעות וידע.
מיזם זה ממשיך לצמוח ולהתפתח מידי שנה, מעמיק שורשים ומייצר קשרים, עם מספר לומדים שעולה משנה לשנה. בכל שנה נפתחות תוכניות לימוד חדשות, מרצים חדשים וההיצע הולך וגדל.

"מיטב המרצים והמרצות שלנו יגיעו עד סלון ביתכם באמצעות למידה וירטואלית! אני רוצה להודות לוועדת הקתדרה, צוות המתנדבות המסורות שלנו ולכם, הלומדים, על האמון שאתם נותנים בנו, בכל שנה מחדש" סיכמה ריקי שמעוני.

הפעילות בקתדרה נעשית בשותפות עם המכללה האקדמית עמק יזרעאל וכאמור, הלימודים יתקיימו השנה באופן מקוון.
 

להרשמה ופרטים נוספים: 

 04-6520151 04-6401406    באתר המועצה כאן 

אורית [email protected]    |    ריקי [email protected]

  • לחוברת דיגיטלית של תכנית הלימודים לשנת תשפ"א (סמסטר א') לחצו כאן
  • להרשמה לחצו כאן