תערוכת בוגרי מגמת האמנות בבית הספר ויצ"ו נהלל

בוגרי המגמה מציגים את עבודותיהם


תערוכות סיום השנה מהוות את שיאו של תהליך הלמידה, שהחל במגמת האמנות, בכיתה י'. יצירות התלמידים משקפות תהליך התפתחות של שלוש שנים במגמת האמנות.  
בתחילת שנת י"ב, בחרו תלמידי האמנות לעסוק בנושא הקרוב וחשוב לליבם, נושא אשר אפשר להם לתת ביטוי לקולם האישי ולהעביר רעיון ומסר באופן חזותי. התהליך והתוצרים הנם מרכיב בציון הבגרות שלהם בלימודי אמנות.  

השנה, התערוכה מתקיימת במתכונת מעט שונה, בשל רוח התקופה. פתיחת התערוכה נעשתה על פי הנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה יתרה על כללי ההיגיינה ושמירה על כמות קהל מצומצמת.

תערוכת בוגרי מגמת אמנות מחזור צ"ה, נפתחה במעמד ראש המועצה אייל בצר, תלמידי המגמה, נציגות הורים, מורים והנהלה. התערוכה מוצגת במרחב מזמין ונעים במבואת הספרייה האזורית ופתוחה לקהל הרחב בשעות פתיחת הספרייה. לצד החוויה האישית של כל תלמיד ותלמידה בתהליך העבודה על הפרויקט וסיומו, קיימת אחריות לשמירה על עולם הרוח והיצירה עבור כולנו, כאשר עולם האמנות והתרבות נדחק לשוליים, עם פרוץ משבר הקורונה.

"אנו מאחלים לבוגרים שימשיכו ליצור ולבטא את עצמם באמצעות השפה שרכשו וייקחו חלק בקיומו של העולם התרבותי", איחלה להם מורתם לאמנות, דרור נמש לוין.

לאחר העמדת התערוכה במרחבים שונים בספרייה האזורית, הציג כל תלמיד את עבודת הגמר שלו ושיתף במניעים לבחירת הנושא ובתהליך המשמעותי שעבר.
לבית הספר מגמת אמנות ותיקה הידועה בתלמידיה המוכשרים. בוגרי המגמה עושים חיל בהמשך עיסוקם בתחומי האמנות, מציגים בתערוכות מקומיות ובין לאומיות וממשיכים ללימודי אמנות גבוהים.

עבודות התלמידים מתאפיינות השנה במגוון טכניקות, חומרים ונושאים, מהאישי לחברתי, מהעבר להווה, ציור מתוך התבוננות לצד ביטוי לדמיון, רגש וצבע, מדו מימד לתלת מימד.

ראש המועצה, אייל בצר אמר לתלמידים הנרגשים: "אחד התוצרים הנפלאים מדי שנה, הן תערוכות האמנות והצילום, שחושפות את העושר הפנימי שלכם. הערב הזה הוא שיאו של העמל הרב שהשקעתם, אשר הניב יצירות שונות, מגוונות וחדשות, החושפות את הכלים שקבלתם ליצור. עבודות אלו מביאות לידי ביטוי את סיפורכם האישי והשקפת עולמכם ואין התרגשות גדולה מזו."