אמנת שירות
אמנת השירות במועצה האזורית עמק יזרעאל מתבססת על סל שירותים והגדרות השירות הניתנות ע"י מחלקות ואגפי המועצה, לתושבים ולתושבות. תפיסתה של המועצה דוגלת בכך שאתם.ן – תושבות ותושבי המועצה במרכז, תוך מתן שירות איכותי, בזמנים המוגדרים מראש.
המועצה שמה לה לדגש לספק שירות מקצועי ואמין, כתנאי הכרחי ליכולת של התושבות והתושבים לממש את זכויותיהם.ן, להבין את התנהלות הרשות, איך להתקשר עמה וכיצד לפעול בהיעדר שירות או במקרה של תקלה באספקתו.
לא מדובר בסיסמה, אלא בכלי עבודה שיבטיח מתן רמת שירותים נאותה תוך שיפור מתמשך בשירות אותו תקבלו.
עקרונות האמנה:
- המועצה תטפל ביעילות ובמהירות האפשרית בפניות, כאשר מענה ראשוני לפניה יינתן בתוך 2 ימי עבודה
- המועצה תעניק שירותי חירום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע באמצעות מוקד המועצה, הפעיל בטלפון 04-6520100, באתר ובוואטסאפ 054-8344278. הפניות מועברות מהמוקד לגורמים הרלוונטיים במועצה על פי סיווגם, והן מטופלות ע"י המחלקות השונות, בפיקוח ובמעקב של מנהלת המוקד במועצה
- המועצה תכשיר את העובדות והעובדים למקצועיות ולמתן רמת שירות איכותי, מקצועי, דיסקרטי, אמין ואדיב
- המועצה תעמיד לרשות התושבים והתושבות מגוון שירותי עזר להתמצאות והתנהלות דרך אתר המועצה
- המועצה תעמיד לרשות התושב מידע זמין ומעודכן בדרכים הבאות: אתר המועצה, דיוור ישיר, דף פייסבוק, דף אינסטגרם ואמצעים נוספים ע"פ הצורך
- המועצה מתחייבת לשיפור ובקרה מתמדת ברמת השירותים הניתנים על ידה
- המועצה פועלת על פי תכניות עבודה, אשר מטרתן לדייק את המטרות ולהשיג את היעדים של המועצה. מטרת העל של תכניות העבודה היא שיפור מתמיד בהיקף ואיכות השירותים אותם היא מספקת לתושבות והתושבים
כיצד לפעול בהיעדר שירות, או כאשר הטיפול לא השביע את רצונכם?
באמצעות פנייה לנציב תלונות הציבור: כל תושב או תושבת הרואה עצמו.ה נפגע.ת, או שלא קיבל.ה שירות משביע רצון, רשאי.ת להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור ומבקר המועצה - אלי יהודה.
נוהל הגשת תלונה: יש למלא טופס חתום, בציון שם ופרטי התקשרות. קישור לטופס
כל תלונה תיבדק בזמן של 7 ימי עבודה. עם סיום בירור פרטי המקרה המתלונן.ת יעודכן בתוצאות הבירור.
נציב התלונות רשאי להצביע בין השאר על הצורך בתיקון הליקוי שעלה בבירור וכן על הדרך והמועד לתיקונו.
בקשות הנוגעות לחוק חופש המידע:
ע"פ תקנת חוק חופש המידע, תשנ"ח 1998, זכאי.ת כל אזרח.ית לקבל מידע מרשות ציבורית, זאת בהתאם לחוק ובכפוף לתשלום אגרת חוק חופש המידע.
יש לשים לב כי רק לאחר קבלת אישור/קבלה על ביצוע התשלום והתחייבות חתומה, יחל הטיפול בבקשה .
ניתן להגיש בקשה בנושא לממונה על חוק חופש המידע במועצה ודוברת המועצה - שירה לוין קישור להגשת בקשה